10 maj 2013

365foton - Tema 171: Landskap (20 av 365)

Livet förändras och just nu står jag inför en flytt till Malmö. Detta har tagit mycket av min tid och min tankeverksamhet och därför har jag varit rätt så frånvarande från min blogg. En del bilder har fångats men inte kommit längre än till minneskortet. Men nu tänkte jag leverera ett första gäng.

Just nu är det försommarvärme ute och vinterbilder känns märkligt att lägga upp även om de bara är några veckor gamla. En kväll körde jag hem från Österlen och passerade Brösarps backar då månen tittade fram. det blev helt magiskt och jag var tvungen att stanna till och plåta några svartvita bilder.









1 kommentar:

  1. Intressanta foto. Varför flyttar du till Malmö?

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! =)