13 juli 2013

365foton - Tema 125: Idag (25 av 365) - På vandring i mina nya hoods

De senaste veckorna har jag tillbringat i min nya hemstad och upptäckt många vackra platser då jag cyklat  och promenerat omkring. Jag har hela tiden försökt ta nya vägar för att lära känna min närmiljö. I morse när jag skulle iväg och träna och ikväll när jag tog mig en promenad fick kameran följa med. Just idag var siktet inställt på väggar. Härligt med alla färger som pryder stan. Och så solen :)

 













3 kommentarer:

  1. Fina bilder, mina gamla kvarter. Det gröna huset med igenbommade fönster, är Saturnus före detta fabrik, där man framställde bland annat essenser och snaps.

    SvaraRadera
  2. Vilka spännande kvarter!! Vad glad jag skulle bli om jag fick promenera där. Gillar speciellt det ovannämnda gröna huset med igenbommade fönster. Känns väldigt f.d. fabrik, speciell känsla. Kul att jag hittade hit :-) Ha det bra! / Karin

    SvaraRadera
  3. Spännande med nya kvarter!
    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! =)